Se enkelt indlæg
  #1 (permalink)  
Gammel 30th June 2009, 05:10 PM
annakat annakat er offline
Junior Member

Registreringsdato: Apr 2009
Standard Holder priserne stand på Østerbro? + gode boligsites

Hej alle herinde.
Min kæreste og jeg har fået go til at låne til en andelslejlighed, så næste punkt er at finde en ny bolig. Vi har kikkerten rettet mod Østerbro og særligt Indre Østerbro, men det virker som om priserne holder stand - finanskrise eller ej. Er det også jeres observation? Desuden virker det som et område hvor der kun er et ringe udbud - til forskel fra fx Frederiksberg, hvor det vælter med "til salg"-skilte. Vi holder øje via de mest gængse boligsites, men høsten er ringe. Er der nogen, der har forslag til gode boligsites? Vores budget er max 1 mio. kr. for lejligheden og max 4000 kr. for boligafgift + forbrug. Desuden skal det være en 3-værelses. Jeg er godt klar over, at feltet ville blive betragteligt udvidet, hvis vi gik 300.000 kr. op, men det er over vores smertegrænse.
Vi er godt klar over, at priserne nok vil falde endnu, og også at renten næppe holder sig i ro ind i det næste årtusinde. Alligevel er vi parate til at flytte; primært fordi vores nuværende boligsituation er uholdbar og det tilsyneladende ikke er muligt at få en større lejelejlighed i vores nuværende ejendom.

Mvh
Kat
Besvar med citat