Se enkelt indlæg
  #1 (permalink)  
Gammel 8th July 2009, 09:39 PM
Johnsen87 Johnsen87 er offline
Junior Member

Registreringsdato: Jul 2009
Standard Fremleje kontrakt

Hej

Er ny her og vil gerne have nogle råd til en kontrakt jeg skal underskrive i morgen.

Lejligheden ligger på Peter Bangs Vej lige over for KB-Hallen, den er 52kvm.

Udlejer får alt sin post til lejligheden stadigvæk, han skal selv i militæret i udlandet.
Aftalen bliver at jeg ligger 8000 i depositium.
Derudover betaler jeg hver måned hans husleje samt varme regning.
Fremlejen er 12 mnd.

Spg.

Skal jeg bede om at depositumet skal være forudbetalt leje ifølge kontrakten, hvis jeg skal have en chance for at få pengene igen ved udflytning?

Glaset til elmåleren er smadret, skal det være et krav at det skal udskiftes, eller er det nok bare at notere det i kontrakten og tage et billede af det ved indflytning?

Eftersigende har udlejer aldrig betalt for sine +30 TV kanaler, kan jeg blive ansvarlig hvis der ligepludselig dumper et licens brev ind, eller er det udlejer der skal betale det, såfrem de skulle opdage han ikke betalte, tænker også på at udgiften til TV ikke kommer til at fremgå af lejekontrakten?

Der er stik til internet i lejligheden men udlejer bruger bærbart net, hvis jeg opretter internet forbindelse, betyder det så at man kan se lejligheden ikke betaler licens og kan jeg i såfald blive gjort ansvarlig for at betale licensen?

Mvh.
Besvar med citat