Se enkelt indlæg
  #1 (permalink)  
Gammel 18th September 2007, 11:11 PM
natro natro er offline
Banned

Registreringsdato: Jul 2007
Standard Forkælet ungdom - kan I så komme på boligmarkedet!

Jeg har haft den blandede fornøjelse at skulle pendle i Storkkøbenhavnsområdet et par ugers tid...., og er chokeret over den egoisme, selvrådenhed og arrogance, men først og fremmest ØSLEN som hersker i (gå ad) HT området.

Unge mennesker på 25-30 år bruger hver dag op til 200 kr. på fast food, vi taler om en fast daglig udgift, i middagspausen og ved 16-tiden når s-toget går hjemad til forstæderne.

Hvis vi regner lidt på det, bliver det 200 x 22 arbejdsdage, dvs. 4400 x 2 hvis der som i de fleste tilfælde er en kæreste....

DVS 8.800 på fast food=tant og fjas pr. md! JA, så tror da POKKER at de unge siger at de ikke har råd til at købe hus mere!

Ved at bibeholde denne totalt dekandente livsstil, afskærer disse unge mennesker sig fra at købe hus for "en million mere". 8-9000 er jo lige netop det det koster at financiere en million over 30 år.

OG så har jeg ikke inkluderet de store udgifter disse unge mennesker bruger til såkalde brunches osv. og på værtshus fredag og lørdag aften. Føj for satan hvor er denne livsstil forkælet, og så mener de ovenikøbet at de har ret til en historisk billig bolig til 500.000 kr. for 4 værelse, indre by, flot altan. Hertil kan de finde støtte på dette forum! Føj for satan!!! sir jeg bare!
Besvar med citat