Se enkelt indlæg
  #10 (permalink)  
Gammel 18th September 2007, 11:52 PM
natro natro er offline
Banned

Registreringsdato: Jul 2007
Standard

Ærlig talt unge drenge! Jeg har på intet tidspunkt her på forum udtrykt glæde over boligprisernes himmelflugt, det skal gud og hver mand vide, men til gengæld må I indrømme at flertallet af de Unge har et eklatant OVERFORBRUG af drinks og cafe-mad.
Jeres generation lærte i børnehaven i slut 70 erne og 80 erne, at hvis man ville ha noget skulle man bare skrige op og tude. Og takket være halalhippierne fik I som I ville.
Nu er I så blevet voksne, og er i noget af en pine..idet I har fundet ud af at jeres gamle tude-trick ikke længere virker. Nu skal i være rigtige MÆND.
Ikke mere solle på cafer og restauranter, men bruge bryl creme og rede håret(ved I hvad en KAM er, forresten?) før I skal møde i banken og ansøge om boliglån. Da dette ikke forekommer jer muligt, vælger I den nemmeste løsning, løsningen fra jeres barndom, - at tude - at skabe jer, - at rive og kradse mest muligt - hvorfor skulle I ikke få jeres vilje denne gang.
Det skal jeg sige jer! Fordi det egentlige samfund ikke bygger på Enhedslistens halalpædagogiske principper men på simpel MARKEDSØKONOMI, skal jeg gentage M A R K E D S Ø K O N O M I. (skal hilsen fra jeres idol, Margrethe Vestager, (Caffe latte dronningen) og sige at hun også går ind for markedsøkonomi, så I skal nok ikke regne med at dette system blir lavet om i morgen.
Så konklusionen er: RET IND, CUT jeres forkælede vaner, ellers får i endefuld!
Besvar med citat