Se enkelt indlæg
  #7 (permalink)  
Gammel 25th September 2007, 08:46 AM
Konsulenten Konsulenten er offline
Moderator

Registreringsdato: Apr 2007
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Iben Se indlæg
Jeg har fulgt med her på boligdebatten i et halvt års tid efterhånden og har med stor interesse læst med på sidelinien. Jeg læser HD og har stor interesse indenfor Global økonomi, men har slet ikke den viden endnu, som mange af Jer har.

Det undrer mig dog en del, at størstedelen af trådene omhandler "boligkollaps", "himmelhøje renter i fremtiden", "den værste krise nogensinde" og hvad der ellers bliver skrevet. Det afspejler slet ikke den virkelighed jeg ser igennem avislæsning og nyheder på nettet og i tv. Jo, renten er steget og jo priserne har fundet et mere naturligt leje, men der er stadig langt til jeres spådomme.

Jeg synes det er rigtig ærgerligt, at tonen er blevet så bastant og det er næsten en konkurrence om hvem der kan se sortest på markedet. Det er unuanceret og virker ærlig talt en kende urealistisk.
Jeg kan godt læse mellem linierne at mange af jer HÅBER, at det går den vej, og det gør det ikke mere sagligt.

Nu vil I sikkert skrive, at det er virkeligheden og så spørger jeg bare: Hvorfor er det ikke afspejlet i aviser, tv-avisen etc. Jeg har ikke hørt nogle økonomer/ vismænd sige, at det går helt ad h... til. Snarere tværtimod.

Bare lige lidt undren fra morgenstunden
Jeg har ingen/næsten ingen viden på global økonomi, men har stor viden på ejendomsmarkedet så det holder jeg mig til... men økonomer/vismænd advarer da om boligpriser og banker der er lige vel kreditvillige... det har du vel også læst ?
Besvar med citat