Emne: Nybyggeri.
Se enkelt indlæg
  #4 (permalink)  
Gammel 14th September 2009, 09:15 AM
minutes minutes er offline
Senior Member

Registreringsdato: Dec 2008
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Centrino Se indlæg
Jeg tror BobDylan har ret I at der ikke tjenes specielt meget på grundproduktet - til gengæld tror jeg at tilvalgene er yderst profitable. Har netop bygget og der var lidt uenighed omkring hvilket malerarbejder, der var med i prisen. Ønskede vi det gjort ville det koste 25.000 ekstra. Efter lidt forhandling blev vi dog enige om at vi betalte hvad typehusfirmaet betalte og regningen endte på 5.000 kr. Jeg er dog i tvivl om ikke de stadig tjente på det :-)

På typehuse er lønnningerne blevet presset helt i bund. Jeg har mødt danske murere der bandede typehusene væk! Og østeuropæere der lagde tag.

Kan desuden oplyse at der i mit nabolag er sat et udstillingshus til salg til lidt over 3.000.000 mio. Sælger (typehusfirma) er dog nået til et punkt, hvor de gerne vil have nyt udstillingshus og derfor er villige til at godtage bud der er op til 800.000 laverer end udbudspris! Så der må være en pæn margin på det alligevel...
Det ovenstående spørgsmål ligger "lidt" tilbage i tiden, faktisk har vi rejsegilde på vores nye hus på fredag. Det blev så ikke et typehus, men et vi selv har tegnet og som vi selv hyrer håndværkere til at bygge og det er gået over alt forventning, men det er hårdt selvom vi har prøvet det en gang før.
Besvar med citat