Se enkelt indlæg
  #17 (permalink)  
Gammel 29th September 2007, 10:42 AM
Gorrion Gorrion er offline
Senior Member

Registreringsdato: Apr 2007
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af chrholm Se indlæg
Nu er du åbenlyst stor tilhænger af fed og store bogstaver.

Dine udtræk fra artiklen er også et helt klart forsøg på at farve sandhederne. Folk ryster trods alt mere i bukserne når de ser 33 milliarder frem for et samlet værdifald på 0,65%.

Et udpluk fra artiklen er:

"Faldet svarer til, at den enkelte boligejer i gennemsnit har mistet 13.000 kr. af sin opsparede friværdi."

Hvis en gennemsnitsbolig koster 2 millioner, svarer det til et prisfald på 0,65%.

Og hvordan i alverden begrunder du de 850 milliarder fald i friværdi? Hvis man medregner inflationen ville det, alt andet lige, svare til at vi skulle tilbage til 2002 priser. Selv ikke de mest indædte pessimister tror vel det?

Jeg gider egenligt ikke rigtigt diskutere med dig, jeg synes bare ikke dine vilde postulater skal stå fuldstændigt ubesvaret hen.

Jeg bruger Fed når det er tekst jeg har hentet fra det link som jeg har lagt ud, det er mere for at det ikke skal flyde sammen med den øvrige tekst som jeg selv skriver, så der ikke opstår misforståelser.
33 milliarder i dette sammenhæng er jo et latterligt beløb, som du selv pointere. men det er faktisk overskriften på indlæget på EPN.dk, så jeg har altså ikke ændret noget.
Jeg har i MANGE indlæg gjort det klart at jeg mener alt friværdi på boligmarkedet optjænt siden 2003 er fiktiv, hvilket også vil give sig udslag i prisfaldne årene frem. At vi risikere at havne på 2002 priser eller endnu længere ned skyldes de ændringer der vil komme i finansverdnen efter den igangværende verdensøkonomiske krise, og at mængden af boliger på markedet er og forbliver oversvømmet mange år endnu.

Sidst redigeret af Gorrion : 29th September 2007 kl. 04:20 PM.
Besvar med citat