Se enkelt indlæg
  #3 (permalink)  
Gammel 27th September 2009, 03:56 PM
erikkpusa erikkpusa er offline
Senior Member

Registreringsdato: Sep 2009
Standard Uddannelsen på boliga

Citer:
Oprindeligt indsendt af Thomas Se indlæg
Det KAN godt være rigtigt, det vil passe med min hypotese om, at førstegangskøberne, som evt. har sparet lidt op i mellemtiden, springer ejerlejligheden over - og går direkte til et perifært hus - hvis trafikforbindelserne ellers er i orden. Hvor meget det kommer til at betyde prismæssigt er svært at sige, fordi hovedtrækket fra ejerlejligheder i København til de nære forstæder er reduceret.
Hvis priserne fortsat falder i de nære forstæder, så vil det også trykke prisen i de fjerne.
Det er også det mine egne børn gør, springer ejerlejligheden over og køber (på et eller andet tidspunkt) et hus væk fra centrum. Mine børn nyder godt af den uddannelse jeg har fået her på boliga, som gør mig meget taknemlig overfor debattørerne på dette site. Så i modsætning til mange af deres venner har de ikke købt hus på det helt forkerte tidspunkt. Vennerne fortalte dem at de var idioter der i foråret 2007, men piben har såsandelig fået en anden lyd.

Det er morsomt at tænke tilbage på debatterne for et par år siden. Det tog mig ikke så lang tid at finde ud af hvem det var der havde argumenterne i orden og hvem der bare fantaserede.
Besvar med citat