Se enkelt indlæg
  #4 (permalink)  
Gammel 19th May 2010, 12:49 PM
spinoza spinoza er offline
Senior Member

Registreringsdato: May 2008
Standard

Well .. det er da en slags start. De rigtigt upopulære tiltag lister de sig indtil videre udenom. Og der er trods alt noget mere kød på den end SSF's kaffepauseplan, det må man da give Løkke. Også på høje tid, at han så småt vrister sig fri af Foghs politiske projekter og forsøger at definere sine egne. Skattestoppet bliver de simpelthen nødt til at pille ned nu, ikke fordi jeg er glad for det, men fordi jeg har det lidt skidt med usammenhængende statsbudgetter og regninger i sønnekes børneværelse.

Jeg er dog også enig med jer i, at den er ganske optimistisk i sine forudsætninger. Men nu er der jo heller ingen, der siger, at vi kun skal have en pakke. Der støder givetvis flere til hen ad vejen.

At beskære politikernes og ministrenes løn har en god signalværdi, men batter naturligvis ikke det store i budgettet. At beskære ministerierne lyder derimod som en glimrende idé, der er tydeligvis en del at hente der. Der udvikler sig altid en masse slack i organisationer, offentlige som private, der kører i alt for mange år med lønstigninger og jobsikkerhed. Så der er givetvis basis for lidt forårsrengøring i medarbejderstaben.

Sidst redigeret af spinoza : 19th May 2010 kl. 12:52 PM.
Besvar med citat