Se enkelt indlæg
  #1 (permalink)  
Gammel 14th July 2010, 11:19 AM
gordonshumway gordonshumway er offline
Junior Member

Registreringsdato: Jul 2010
Standard Ulovligt afløb

Hejsa

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan reglerne er i henhold til ulovligt afløb i mit ene badeværelse.

Jeg overtog en andel i 2006. Dene blev handlet direkte gennem mig og andelsboligforeningen. Da jeg overtog andelen blev jeg ikke oplyst om nogle fejl.

Nu vil jeg sælge min andel, og derfor er jeg blevet pålagt at jeg skal have et VVS tjek. Dette var ikke proceduren i 2006. Ved VVS tjekket blev det konstateret, at afløbet på mit badeværelse ikke var lovligt, og derfor skal gulvet hakkes op, afløbet laves om, og gulvet lægges igen. Jf Andelsboligforeningen skal jeg betale for dette gilde, selvom det er dem der har solgt mig en andel med fejl, som de ikke oplyste mig om (og som jeg da også er sikker på de ikke vidste noget om). Kan det virkelig være rigtigt ????

Og det andet spørgsmål. Kan man sælge andelen uden at få lavet afløbet, og så trække den anslåede pris på fejlretningen fra i prisen??? jeg vil føle mig dum ved at skulle betale for et nyt gulv, på et badeværelse som jeg føler mig sikker på allligevel vil blive revet ned?

venligst

JW
Besvar med citat