Se enkelt indlæg
  #28 (permalink)  
Gammel 29th December 2007, 12:58 AM
Gorrion Gorrion er offline
Senior Member

Registreringsdato: Apr 2007
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Skyblue Se indlæg
Du får Gorrion til at ligne en jubel optimist

Uden iøvrigt at have nogen synderlig forstand på økonomi, skal vi så ikke lige klappe hesten? Jeg synes jeg allerede flere gange i mit korte liv har hørt historien om usa's snarlige økonomiske kollaps.

Derudover kan det jo heller ikke undgå at gå ud over os selv. Så jeg ved ikke om det er noget at ønske sig. Specielt når man er omgivet at aggresive russere og psykopatiske arabere.

Nu siger jeg jo ikke at jeg er 100% enig med hcgn som jeg også skrev lidt tidligere. citat:Men et totalt kollaps af det internationale valutamarked virker for mig usandsynligt, men jeg vil medgive at dette kan medføre alvorlig økonomisk skift i magtbalance i verden, og kan medføre langt mere alvorlige konflikter end økonomiske tab.
For som du selv skriver er der psykopatiske stater som kun en stærk militærmagt som USA kan tæmme.
Og ja historien om USA og landets økonomiske kollaps har været fremme flere gange gennem tiden. Denne gang sider rebet godt nok stramt om halsen på den amerikanske økonomi. Der er mange som vil knække nakken på denne krise, men man risikere at smadre alle muligheder for at bringe usa på ret køl igen ved at pumpe finansverdnen med gigantiske kassekrediter og forgælde amerikanerne endnu mere . . . de må stramme livremmen ind, og så må man tage den igangværende recession og den kommende depression med i købet.
Besvar med citat