Se enkelt indlæg
  #7 (permalink)  
Gammel 17th January 2008, 09:33 PM
zhentilian zhentilian er offline
Senior Member

Registreringsdato: Jun 2007
Standard

I må meget undskylde, men nu er det køberne og sælgerne, som selv bærer en meget stor del af skylden.....pas nu på med at beskylde alle andre end dem som selv bærer hovedparten af ansvaret.

Nu vil jeg også sige at ejendomsmæglerne kun har gjort deres job som de skulle.....gad vide hvad jeres arbejdsgivere ville sige hvis I med vilje solgte en vare for billigt end I vidste I kunne tjene.....Jeg ville fyre jer øjeblikkelig. Prøv at se det fra sælgers side.

Hvem ville bruge en mægler, som sagde "Jeg vil sælge din ejendom for 1 mio. kr., fordi afdragsfrihed, økonomien, renteniveauet, bla. bla. siger den må kun koste det", mens en anden mægler siger "Jeg vil sælge den for 2 mio. kr. og måske går den i budrunde"????? Lad nu vær' med at lyve for jer selv.

Hvad angår bankerne, så er der nogle banker, ISÆR små og lokaler banker, som godkender på baggrund af afdragsfrihed alene....det er dem, som er desperate efter indlån idag, sjovt nok.....MEN hos de store(DB og Nordea) siger kreditpolitikken at godkendelse skal ske ud fra fastforrentet annuitetslån med 30 års løbetid ligesom ved en standard finansiering.

Afdragsfrihedens grimme side skyldes primært købers og sælgers adfærd.....

P.S: Boligmarkedet vil falde ja.....men jeg tror ikke at der vil ske et totalkollaps, selvom jeg gerne så det.......
Besvar med citat