Se enkelt indlæg
  #4 (permalink)  
Gammel 24th January 2008, 03:32 PM
bib bib er offline
Junior Member

Registreringsdato: Jan 2008
Standard

Konsulenten:
Nej, tror kun det er i bruseren, da toilettet får "friskt" vand derfra. Der løber 2 rør op fra gulvet i badet som går op til blandingsbatteriet. Der går så en slange fra det kolde rør til toilettet. Toilettet kan så finde på at "boble" (kan ikke forklare det bedre) og sige underlige lyde når man f.eks er i bad. Så tænkte jeg på at tilbageslaget evt. går helt ind i røret til bruseren.

Grunden til at jeg tror det er forurenet er pga. jeg har haft det skidt i lidt over en uge og har fået udslæt efter bad.

Jeg har ikke haft fat i vvs manden ang. jeg tror det er forurenet, da mistanken først er kommet i for gårs.

Ang. andelsboligen er formanden gået i aktion ved blandt andet at sende brev og prøvet så vidt mulig at kontakte ham. Men vedkommende er ikke hjemme/svarer ikke.

Er det VVSeren der skal teste vandet? Jeg er nemlig ikke sikker på at det er noget de gør.

Stampe:
VVSeren er igang, men kan ikke komme videre pga. underboen ikke kan kontaktes.

Bestyrelsen/formanden er klar over problemet.

Det er andelsforeningen der skal betale det hele, heldigvis.

Er det lovligt at gå ind i hans lejlighed vha. en låsesmed? For jeg har da tænkt på det, men vil ikke rode mig ud i noget, da jeg ikke har boet der særlig længe.

På forhånd tak.

Mvh.
Besvar med citat