Se enkelt indlæg
  #3 (permalink)  
Gammel 5th March 2008, 12:23 PM
nygster nygster er offline
Member

Registreringsdato: Dec 2007
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af moniulven Se indlæg
du har den klart dårligste luft nede i stuehøjde. Der er mere larm i stuehøjden. Der er mindst lys/lyst i stuehøjden - dårligst udsigt.
Du er mere udsat fra larm når folk komme rind og går op af trappen
og ja folk har lettere ved at kigge ind.
Skipper: Jeg giver til dels moniulven ret i det han skriver ovenfor dog ikke altid mht larm. Nogle stuelejligheder har faktisk mindst larm fra opgangen da ingen går forbi deres dør og der jo ikke bor nogen i kælderen der kan genere. Ved heller ikke helt om man kan sige luften nødvendigvis er dårligere.

Personligt vil jeg hellere bo i en stuelejlighed end på 5. sal men det er jo smag og behag. Jeg foretrækker at kunne komme nemt ind og ud af lejligheden samt nem adgang til gårdmiljøer. Man ser ofte at dem der bor over 1. sal aldrig får benyttet gårdmiljøer til grillaftener mm pga besværet (bære ting op og ned, toiletbesøg).

Stuelejligheder gør desuden livet en hel del lettere hvis man har børn og ja så er det jo en ekstra bonus at de pr. definition er en hel del billigere :-)

Det er nok som du skriver det med at folk nemmere kan kigge ind der trækker mest ned i pris.
Besvar med citat