Se enkelt indlæg
  #4 (permalink)  
Gammel 30th November 2013, 10:52 PM
Skyblue Skyblue er offline
Moderator

Registreringsdato: Apr 2007
Lokation: 2860
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Vymer Se indlæg
Problemet er at du påtvinger andre mennesker dine værdinormer. AQ var væk indenfor det første år. Det er lokal befolkningen vi slås imod og dræber.
ja det gør jeg. For jeg mener også at lokalbefolkningen i høj grad påtvinger børn, unge og især kvinder deres værdier. Du får slaveri til at lyde som en art folkedans. Det er det ikke.

Citer:
Det var jo det samme med Muhammedtegningerne. En dansk tradition for at ytringsfrihed står over religion mødte sit modstykke. Voila, ballade.
ja, det handlede om at de ville påtvinge os deres værdier om ingen valg og ingen diskussion.

Citer:
Hvorfor skulle det lige pludselig være anderledes når vi prøver at tvinge afghanerne til at overtage vores værdier? Kvinder er ikke ligeværdige i Afghanistan. Skal vi rende rundt og dræbe disse kvinders fædre, brødre, sønner, onkler, nevøer og fætre for deres skyld? Kig på vor egne samfund det var først da kvinderne selv begyndte at kæmpe for ligeret at der skete et skift.
vi skal kæmpe for at uddanne disse kvinder så de selv kan foretage et rationelt valg.

Citer:
Som jeg ser det er der en ubehagelig totalitær vinkel på menneskerettigheder. Der er ikke plads til noget som ikke er underlagt disse normer. Om det er nationalisme eller religion, alt skal underkaste sig. Ve den som ikke vil.
Ja det er ærgerligt man ikke bare får lov at holde alle kvinder som en art sexslaver.
Besvar med citat