Se enkelt indlæg
  #10 (permalink)  
Gammel 7th June 2008, 11:08 AM
Gorrion Gorrion er offline
Senior Member

Registreringsdato: Apr 2007
Standard

Børsen tv

Kilde:Nyheder fra borsen.dk

For mig at ser er der her tale om en yderst giftig og farlig reklame fra Home, som går over grænsen til hvad jeg syntes man kan tillade sig som representant for boligmarkedet i den givne situation på boligmarkedet.
Jeg vil på det kraftigste advare folk om at hoppe i skødet på sådanne indslag, når man med blot en smule fornuft godt kan se det ikke holder.
Det lykkedes ejendomsmæglere, med hjælp fra banker i opgangstiden at forblænde befolkningen med at trærene voksede ind i himlen, hvor det i stedet har vist sig at være porten til helvedets baggård for en meget stor samfundsgruppe.

Jeg må indrømme at jeg her også er meget skuffet over Børsen, og hvor tydeligt det er at dette indslag har mere under bordet end blot en optimistisk udmelding fra Home. Især de sidste 4-5 sekunder af indslaget hvor Niels H Carstensen har fundet en pragtvilla med skinnende tagl fra den flotte sommersol, som kameraret stiller ind på med en afsluttende bemærkning fra Niels, En meget tydelig "skjult" salgs/reklame.

Han nævner selv et sted man skal bo i 22år, javel, jeg tror de som flytter ind. (gennemsnitsfamilien) vil have svært ved at klare terminerne i blot 22 uger.
Et andet er at de slet ikke vil få lov til at låne til dette.
Besvar med citat