Emne: Nybyggeri
Se enkelt indlæg
  #6 (permalink)  
Gammel 25th September 2016, 02:14 PM
Drabo Drabo er offline
Senior Member

Registreringsdato: Apr 2016
Standard

Jeg er hellerikke personligt til indgang gennem bryggers - hos os er bryggerset et roderum til overtøj, vasketøj og andet - og synes det er dejligt bare at lukke døren til rodet, når der kommer gæster. Men det er jo en smagssag.

Har i overvejet en dør i enden af bryggerset, så der bliver adgang til børne/teenageafdelingen uden at skulle gennem køkkenalrum - når der nu alligevel ikke er skabe på den væg.

Jeg tænker også at jeres inventarbudget på ingenmåde er i overkanten ud fra de udstillingshuse vi har set på fra huscompagniet. Husk også at vaskemaskine og tørretumbler kommer oveni.

I skal have en eller anden form for akustivdæmpning især med loft til kip - og vinylgulvene er ikke nok. Prøv at tage ud i nogle udstillingshuse og hør forskellen på steder med og uden akustiklofter.

Og ja el løber hurtigt op.

Tænk over placeringen af vinduer i stuen - lige nu er det et meget svært rum at møblere - og har man virkelig lyst til at sidde i stuen og kigge ind i bryggerset?

Hvis indgangen vender mod syd - så måske overvej at flytte vinduet i værelset ved siden af bryggerset - det bliver meget varmt med et sydvendt vindue.

Der er nok også i underkanten af køkkenbordsplads til min smag, men det er jo igen efter ens behov - men ville nok soom minimum lave øen dobbelt bordbredde - så man kan arbejde på begge sider.

held og lykke med projektet
Besvar med citat