Emne: Nybyggeri
Se enkelt indlæg
  #10 (permalink)  
Gammel 25th September 2016, 08:25 PM
MickB MickB er offline
Senior Member

Registreringsdato: May 2013
Lokation: Hørning
Standard

Nybyggeren4000:

Ved du hvad det koster at få Solar 70 coat på vinduerne? Det kan godt være vi skal overveje det.

Det er godt set det med tørretumbler/vaskemaskine. Vi placerede dem egentligt hvor de er nu for at de kan komme op i en god arbejdshøjde, men det er nok vigtigere at de ikke generer værelset i sydøst.

Drabo:

Tanken med en dør ind til børneområdet har strejfet os, men døre tager også plads, så det vil betyde at man fx. ikke kan have et tørrestativ til at stå der.

Netop tørretumbler og vaskemaskine har vi allerede fra den lejebolig vi bor i nu, men det er ikke usandsynligt at vi kommer til at bruge hele det afsatte beløb.

Det er en god idé at tage ud i et udstillingshus for at se hvordan akustikken er i de to slags lofter. Af erfaring er det dog ikke noget jeg har tænkt over når jeg har været i et hus med trælofter - også selvom der var loft til kip. Jeg tænker også det betyder noget hvilke møbler, malerier og tæpper man har.

Mht. indretning af stuen har vi tænkt os at have TV på væggen mod syd og så en sofa langs væggen overfor.

John Denver:

Det vinylgulv vi har valgt er lidt dyrere end det trægulv vi først valgte, men jeg tror det er det værd.

Vi har afsat kr 30.000,- til ekstra el og kr 20.000,- til byggestrøm og vand.

Det lyder ikke godt mht dine oplevelser med at bygge. Hvilket firma var det?
Besvar med citat