Se enkelt indlæg
  #12 (permalink)  
Gammel 12th May 2018, 08:38 PM
Hansen41 Hansen41 er offline
Senior Member

Registreringsdato: Oct 2017
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Susanne Vejby Se indlæg
Du har fuldstændig ret-og jeg har ikke gjort indsigelse ved indflytning mht baderum fordi man opdager det først når man har boet der kort tid ( wc ikke er beregnet til bad) jeg blev bare bekræftet under flyttesynet
Jeg vil få lagt de tal sammen og sendt en indsigelse afsted, tusind tak for din venlige interesse og gode svar�� det er meget opløftende at der er nogen der kan, og vil give sig tid��det værdsætter jeg meget- tak herfra

De 14 dage til at indsende mangellisten i, gælder ikke for ting du ikke har kunne se med det blotte øje. Har der f.eks. været skimmelproblemer, og det ikke har været synligt før lang tid efter din indflytning, er det ikke noget du skal betale for. Så er det udlejers pligt at sikre at der f.eks. er den rette udluftning/udsugning i badeværelset hvis det er problemet, og naturligvis ikke noget han skal kræve godtgørelse for i dit depositum den dag du fraflytter.

Det er som sagt svært at vurdere ud fra de relativt få oplysninger du kommer med, om det er en urimelig flytteopgørelse. 28.000 kr. kan være meget og lidt på samme tid, men er det f.eks. kun 5.000 kr. til toilet/bad renovering/maling m.m., vil det ligge på grænsen og nok være en besværlig kamp med tvivlsomt udfald til din fordel vil jeg tro..
Besvar med citat