Se enkelt indlæg
  #8 (permalink)  
Gammel 19th August 2018, 11:43 AM
FraBrønshøj FraBrønshøj er offline
Member

Registreringsdato: Aug 2018
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af thsv Se indlæg
Bevar husets charme og sæt det i stand til dit eget brug.
Huset ser ud til at kunne blive rigtigt godt for en enlig eller et ungt par uden børn.
Nu har du jo selv næsten givet adressen:
https://www.edc.dk/alle-boliger/brøn...agsnr=27002218

Overvej om ikke rørføring til radiatorer skal skiftes nu du er i gang.
Gulve: Kan de ikke reddes?

Personligt ville jeg nok blot sætte det i stand så det kan bruges, så kan man senere overveje en tilbygning eller nybyg, da jeg går ud fra at du vil boende i området.
En tilbygning i forskudt plan kunne gøre huset særdeles lækkert og grunden er jo lille, så slet ikke sikkert at et nyt hus vil se godt ud.
Det er et godt spørgsmål om gulvene kan reddes. Jeg skal have en fagmand til at kigge på det. En god pointe med et nyt hus ikke nødvendigvis vil se godt ud. Har dog også set huset her https://www.boliga.dk/bolig/1366679 som også er beliggende i Brønshøj og der har de lavet et elegant hus på en lille grund. Jeg aner dog ikke hvad det her kostet dem.

1) Rørføringen skal skiftes. Min ven der er VVS'er synes jeg burde lagt gulvvarme hvis jeg skal skifte gulvet. Men jeg synes at jeg har læst at gulvvarme i gamle huse ikke er en optimal løsning, da der kan komme kuldenedfald, selv hvis jeg får energi optimeret huset.
2) Jeg tænker på at få en samlet enterprise, både for at få en bedre pris, men også fordi det ville være problematisk at bo i huset, hvis jeg senerehen skal bestemme mig for at lave en tilbygning
3) Jeg tænker hvis jeg beholder den nuværende størrelse på 78 M2 vil det virke afskrækkende for mange købere i fremtiden. Selv hvis det er i tip top stand, da det vil være for lille. Men jeg tænker også at hvis en tilbygning laves og den senerehen sælges, så er man oppe ved 4.3-4.5 mio. og der må man snart have udelukket de fleste købere. Hvor mange har den disponible indkomst til at kunne købe et hus til den pris?

Sidst redigeret af FraBrønshøj : 19th August 2018 kl. 11:48 AM.
Besvar med citat