Se enkelt indlæg
  #8 (permalink)  
Gammel 19th November 2018, 11:42 AM
silkeborg99 silkeborg99 er offline
Senior Member

Registreringsdato: Oct 2009
Lokation: Du får et gæt -:)
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af AaB_CPH Se indlæg
Vi havde en mægler ude for at vurdere i efterårsferien. Han landede på, at vores projekt - baseret på vores foreløbige planer og pre-materialevalg, om end vi har nogle ideer - vil tilføre samme beløb til husets værdi. Altså 1=1. Vi bor lige udenfor Silkeborg i et attraktivt område, der er i kraftig vækst. Med det kendskab jeg har til Nyborg, efter at have kommet regelmæssigt i byen i knap 15 år, vil jeg tillade mig at mene, at 1=1 bliver meget vanskeligt. Med mindre vi taler med Bælt-udsigt, men no offense det lyder 1,9 mio. kr. ikke til. Så finansieringsmæssigt kan det være svært at få belåningen i hus, men tal med banken. Vores vurdering lød i første omgang på 750.000 kr., fordi jeg nævnte tallet for mægleren. Da vi så fik vurderingen (14 dage senere pga. efterferie mv.), havde vi skruet kapitalbehovet op til 850.000. Det var intet problem, vurderingen blev bare sat op. Så banken kan måske være til at tale med.
Din aktuelle vurdering afspejler næppe huset aktuelle værdi før din ombygning modsat trådstarter som lige har købt Men som vi begge skriver, kun banken kan give trådstarter et konkret svar baseret på de faktiske forhold.
Besvar med citat