Se enkelt indlæg
  #17 (permalink)  
Gammel 22nd July 2019, 01:53 PM
Taichou Taichou er offline
Senior Member

Registreringsdato: Feb 2014
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Gys Se indlæg
Jeg har fornylig installeret et komplet system fra Ajax herhjemme og er godt tilfreds med valget. Har ligeledes bestilt det til en god pris hos Amazon.de.

Valgte den almindelige hub, da startsættet var helt nede i 167 Euro. Fordelene ved Plus-modellen er pt. meget begrænsede og sættet var 200 Euro dyrere.

Du kan sagtens vælge, hvilke sensorer der er aktive i forbindelse med delvis tilkobling.

Jeg vil anbefale komplet skalsikring - det vil sige DoorProtect på alle døre og vinduer. Der er større risiko for fejlalarmer med PIR-sensorer. Desuden giver en løsning med skalsikring mulighed for at bevæge sig rundt i huset om natten, selvom alarmen er tilkoblet. DoorProtect kan fåes til 24 Euro pr. stk. gennem en sælger hos Amazon. Jeg har valgt en enkelt StreetSiren til en start.
Mange tak med feedback. Puha, hvis jeg skal købe dør/vinduesikring til hver enkelte, så bliver det mange Med Pir sensor var meningen og spar alt andet væk og have kun få sensorer. Men det er korrekt med fejlalarmer. Det skal jeg overveje.

Er dine doorprotect med glasbrud?

Har du måske navnet af forhandleren på amazon, som du har købt systemet fra? Der er p.t. ikke mange, der sælger det. Jeg har fundet et firma i Letland, men skal vurdere om prisen er fornunftig.
Besvar med citat