Se enkelt indlæg
  #51 (permalink)  
Gammel 2nd August 2019, 09:34 PM
pwz pwz er offline
Senior Member

Registreringsdato: Jul 2010
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af superman Se indlæg
For det første prøv at tal pænt også til dem du er uenige med. For det andet er det alligevel flot, at påberåbe andres idioti når landets fremmeste hjerner siger det modsatte.
Well, dette er en debat, og jeg giver udtryk for min personlige mening, og alt er relativt i.f.t. det udgangspunkt. Nogle gange er formuleringerne mere eller mindre diplomatiske. Jeg har jo heller ikke sat navn på nogen specifik person og kaldt denne eller hin en idiot. Det var en måde at udtrykke min stærke afstand til reformen.

Og din påstand om at landets fremmeste hjerner siger det modsatte (af mig), er måske en tilsnigelse. For det første, hvem er disse hjerner? Er det embedsmænd, professorerer eller hvad? For det andet, har disse hjerner aldrig taget fejl? Hvad med finanskrisen? Hvad med de mange og ekstremt kritisable møgsager i SKAT? Det er vel den samme type personer der står bag de sager - nu vil du nok ikke sige de er de fremmeste hjerner, men hvad ville du have sagt INDEN du kendte skandalesagerne? Hvad er forskellen i.f.t. nærværende sag. Karsten Laurtizen er måske også en af landets fremmeste hjerner?

Og dertil, hvis du læser f.eks. Maiabing's indlæg (ang. optakten til reformen), så kan du se at det nok ikke kun er mig der mener den ikke er fuldstændig rosenrød.
Besvar med citat