Se enkelt indlæg
  #24 (permalink)  
Gammel 21st August 2019, 01:52 PM
cinis cinis er offline
Senior Member

Registreringsdato: Nov 2016
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Mufce Se indlæg
Helt konkret sagde de at den iøvrigt var at betragte ligesom Yale låsen, og forsvarligt aflåst også gælder her.

Hvorvidt man så skal til at slås med dem omkring bevisførelse er anden sag.......

og ja, den er elektronisk og kan hackes.. tjo jo bum bum .. det kan min billås iøvrigt også som kan låses/åbnes via telefonen..... det samme med min alarn derhjemme... den kan jammes...men helt ærligt...

Sandsynligheden for at Ethan Hunt og hans team dukker op hjemme ved mig er nok ikke så stor....

Det er helt op til jer selv. TS spurgte efter en elektronisk lås og den erfaring vi har med vores er hermed givet videre. Brug det eller lad være.

Det er helt op til jer selv og jeres egen mavefølelse
Tak. Jeg spurgte af ren akademisk interesse og ikke fordi jeg selv er den ængstelige type.

En analog problemstilling er startspærre på biler. Det er velkendt, at disse kan omgås med særligt avanceret udstyr, men der har været retspraksis for, at forsikringsselskaberne er berettiget til at afvise dækning for tyveri af bil med startspærre, hvis der blot er det mindste, der skaber tvivl om forsikredes anmeldelse. Og det kan der let være i helt reelle sager. Den praksis er dog blødt op på det sidste, hvor kunden har fået medhold et par gange i retten.
Besvar med citat