Se enkelt indlæg
  #102 (permalink)  
Gammel 2nd September 2019, 10:38 AM
Padehatten Padehatten er offline
Senior Member

Registreringsdato: Nov 2016
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af maiaibing Se indlæg
1) Jeg ved med sikkerhed, at der er solgt flere lejligheder i Tuborg Strandeng - uklart for mig, hvorfor dette ikke fremgår af deres oversigt? Det er jo et eksperiment at sælge så ekstremt dyre lejligheder med indflytning efter boligskattereformen. Så værd at følge hele vejen for signalværdien. Og der trods alt et par år tilbage før indflytning.

2) Piers har (som altid) fået solgt de bedste huse først. Enig i, at det må være skuffende, at salget står stille. Jeg tror nu stadig, at prisniveauet holder, og de alle bliver solgt. Vil tage forbi en dag og se dem i virkeligheden for at få et bedre indtryk af byggeriet. De første skulle være flyttet ind.

3) Sivholm og Bohrs tårn har jeg gentagne gange her fremhævet som dødsejlere - og jeg er faktisk overrasket over, at Sivholm har fået solgt så mange, som de har. Konceptet er fint og husene virker attraktive, men beliggenheden (inde mellem høje bygninger) er slet ikke i orden til prisen. Så 100x hellere bo i rækkehusene ved badesøen på den modsatte side af havnen - de har ovenikøbet aftensolen over vandet at glæde sig over.
Vi aftalte i februar at tage en snak om disse projekter her efter sommeren.

Tuborg Strandeng har opdateret deres hjemmeside. Det fremgår nu at der er 3 solgte lejligheder og yderligere 5 som enten er reserverede eller hvor de har sendt en købsaftale ud. Er du stadig sikker på at der er solgt flere end 3 lejligheder? For det virker underligt at de opdaterer nogle af tallene, men bibeholder at de kun har solgt 3 lejligheder. Liggetiden nærmer sig 300 dage.

Der er solgt yderligere 1 rækkehus i Piers-husene. Liggetiden har nu krydset 230 dage.

Er der stadig grund til optimisme ?
Besvar med citat