Se enkelt indlæg
  #104 (permalink)  
Gammel 2nd September 2019, 01:14 PM
Padehatten Padehatten er offline
Senior Member

Registreringsdato: Nov 2016
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af maiaibing Se indlæg
Har også set Tuborg Strandengs hjemmeside - og har ingen forklaring. Ser faktisk ud til, at salget går baglæns, hvilket normalt kun kan skyldes indsigelser fra advokat eller bank. Så det er et dårligt signal.

Tog forbi for at se nærmere på Piers. Problemet er formentlig, at Havnebussen sejler tæt forbi (vi taler 8-10 meter) 4 - snart 6 - gange i timen. Selv om man overgår til elfærger, så kan det virke afskrækkende på nogen. Jeg var i hvert fald overrasket over, hvor tæt Havnebussen sejlede forbi, da jeg tog med den sydover. Mener dog stadig, at der bør findes købere til prisen.

Vi får se.
Enig med Tuborg Strandeng. Kan simpelthen ikke se at projektet har gang på jord; men som du selv siger, så kan der ske meget frem til overtagelsesdatoen.

Ifht. Piers, så overrasker det mig hvis havnebussen afskrækker købere. Fordelen ved de huse er netop at de ligger centralt i KBH; man kan ikke bo centralt i kbh uden at have lidt gener til offentlig trafik. Lugten i bageriet. Tror ikke prisen kommer til at holde, de har trods alt kun præsteret 1 salg på knap 9 måneder.
Besvar med citat