Se enkelt indlæg
  #3 (permalink)  
Gammel 15th September 2019, 06:37 PM
Viaappia Viaappia er offline
Junior Member

Registreringsdato: Sep 2019
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af lyrakken Se indlæg
Opsigelsen er ikke gyldig, med mindre de selv vil flytte ind, de kan jo bare sælge huset hvis de ikke har råd til at leje ud. (At jeg ikke kan se det skulle være en underskudsforretning er så en anden sag).
De siger de selv vil flytte tilbage i huset, så jeg tror ikke der noget der, huset har været til salg en del gange før de lejede det ud (så vidt jeg kan se på boliga) og tilsvarende huse i området har stået til salg mellem 3-5 år, så jeg tror ikke de har de store forhåbninger til et salg med mindre jeg kunne købe huset, hvilket jeg også er blevet tilbudt.

Jeg kender ikke til økonomien i udlejning af privat bolig men det er ikke første gang jeg høre at det ikke kan betale sig for folkepensionister, det har vist noget at gøre med pensionen og tilskud der bliver begrænset og noget med skat af huslejen der heller ikke passer sammen med helhedsøkonomien.. men jeg håbede nogen ville vide lidt mere om det så jeg kunne vurdere om det kunne være muligheden for mig at betale lidt ekstra og blive boende til leje..
Besvar med citat