Se enkelt indlæg
  #555 (permalink)  
Gammel 7th August 2008, 05:44 PM
Maverick Maverick er offline
Banned

Registreringsdato: May 2008
Standard

Gorrion, jeg finder det vigtigt at dine "amageddon teorier" ikke står tilbage umodsagt!

Du fremhæver igen og igen de steder, hvor du mener at have fået noget bekræftet det du har skrevet tidligere. Fint nok, men så synes jeg jo også det er interessant at påpege, at du faktisk mange steder skriver noget direkte modsatrettet, således du altid efterfølgende kan hive et at citaterne frem og sige "se jeg fik ret", mens du lander det andet gå i glemmebogen.

Du skrev faktisk tilbage i november: Dette kan meget vel medføre at inflationen i EU kommer under 2% meget hurtigt (mit gæt er helt ned omkring 0,7%).

Andre steder har du skrevet at inflationen er ude af kontrol.

Du skriver nogle steder at vi går mod "stagflation", altså høj inflation og lav vækst. Andre steder ser du deflationsscenariet for dig.

Helt ærligt, med så mange forskeligrettede udtalelser, er du jo helt sikker på at kunne gå tilbage i citatetne og bekæftet, at du har ramt rigtigt med et eller andet.

Det vil jo vise sig om 1 år hvilket ECB citat du hiver frem:
a) "Jeg påpegede allerede i August sidste år, at ECB var inde på katastrofekurs, og havde valgt den usunde skål frem for den sunde". Nu ser vi hvordan inflationen slår EU-borgerne omkuld som Thors hammer.
b) Jeg påpegede allerede for et år siden, at ECB, modsat FED, førte en klog politik ved at fastholde renten, og nu ser vi at inflationen i euroland er kommet ned på 2%

Du er jo helgarderet må man sige!

Sidst redigeret af Maverick : 7th August 2008 kl. 05:49 PM.
Besvar med citat