Emne: Solcelle tag
Se enkelt indlæg
  #10 (permalink)  
Gammel 5th June 2020, 08:27 AM
Dansken Dansken er offline
Junior Member

Registreringsdato: Jun 2020
Standard

Først vil jeg kigge på hvor testet firmaets produkt er, for at vurdere risikoen i at investere en forholdsvis stor sum.
Af hvad jeg kan se på deres facebook side, så har Ennogie leveret +100 projekter på nuværende tidspunkt.
For mit vedkommende giver det lidt tryghed, da jeg forventer at de fleste "børnesygdomme" er overkommet.

Jeg ser generelt branchen som værende under en forholdsvis stor udvikling,
og som @john denver også siger, så kan man forvente at nogle tekniske elementer må falde lidt i pris, jo længere tid der går.

Hvis man dog står og skal til at tage en beslutning her snart, så ville jeg ikke selv være bange for at investere "for tidligt".
Man kan jo sige at hvis du investerer nu og opnår et sted mellem 6-10% afkast om året, så vil det forventeligt være betydeligt mere, end de prisfald man kunne forvente ved at vente flere år.

Yderligere synes jeg selvfølgelig at du skal prøve at tage fat i dem for at høre mere om hvordan solceller som tag kan give mening for dig, og høre om ikke du kan få kontakten med en tidligere kunde, og høre om deres oplevelser med virksomheden og produktet.
Besvar med citat