Se enkelt indlæg
  #10 (permalink)  
Gammel 10th May 2022, 09:07 AM
jenshansen1989 jenshansen1989 er offline
Senior Member

Registreringsdato: Apr 2020
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af abutreka Se indlæg
Mine hurtige kommentarer:

- Tisvilde er dejlig, men det er der mange steder, der er. Priserne er hype. Hvorvidt det er hurtigere at komme til afhænger naturligt af dit startste - ift. kbh. er Gilleleje tættere på og Hornbæk endnu tættere på.
- Jeg ville gå efter et gammel sommerhus, synes nybyggede er trøsteløse at kigge på, hvis der ikke har været en dyr arkitekt inde over - og det er jeres budget vist ikke til.
- I kan overveje udlejning. Det kan potentielt give jeres et løbende overskud ved at eje - afhængig af, hvor meget I vil leje ud og skattemæssigt er det ret attraktivt. Og efterspørgslen er kun steget i de senere år, særligt i Nordsjælland.
- Skattereformen tror jeg får ret begrænset virkning for sommerhusene.
- Og husk så alle de andre udgifter. ejendomsskatter, vand og varme, vedligehold, have, skorstensfejer...
Tak for svaret.

Spørgsmål 1: Udleje kunne være en mulighed, det eneste jeg ikke helt kan lure er hvor meget f.eks. Dancenter tjener på at udleje sommerhuset? Det eneste jeg kan finde er på Finans.dk hvor de nævner en provision på 35% - Link: https://finans.dk/privatokonomi/ECE1...us/?ctxref=ext

Spørgsmål 2: Hvor meget tror du vil gå årligt all in til "ejendomsskatter, vand og varme, vedligehold, have, skorstensfejer" som ikke er dækket under "ejerudgifter" på ejendomsmæglerens annonce?
Besvar med citat