Se enkelt indlæg
  #146 (permalink)  
Gammel 10th August 2022, 11:31 AM
PMX PMX er offline
Junior Member

Registreringsdato: Jul 2019
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af phasio Se indlæg
Tyborøn alle - langt dårligere stand.

Høgholtvej 3 - har du kigget på huset...? Det er virkelig, virkelig, en øjenbæ... Og så er det -virkelig- beboet dér grundet andelsforeningerne. Ellers er lokationen egentlig OK.

Morsøvej er ganske sammenlignelig. Det er et rækkehus som er ca 24m2 mindre, så ikke den store prisforskel i m2. Ådalsvej har dobbelt op i kælderstr.

Bangsbovej - også et ok bud. Jeg ville dog ikke være vild med at så mange lejligheder kan kigge lige ned i baghaven... Så det ville blive et no-go for mig. Frimærkegrund.

Jeg tror du undervurderer betydningen af en grund på 1000m2 af relativt ugeneret have samt tæt på metroen og en god skole. Jeg har selvfølgelig mine helt egne præferencer, så det kan sagtens være at jeg er underlig.

Skulle jeg vælge, stod valget mellem Morsøvej og Ådalsvej, men jeg ville nok vælge sidstnævnte da jeg synes det ligner at standen (udfra billederne) er bedre og da man ikke skal krydse en større vej for at komme til skolen.
Jeg er helt med på, at vi alle har forskellige præferencer og jeg kommer hverken til at købe villalejligheden eller nogen af husene.

Jeg har tidligere boet i villalejlighed med et rigtig fint forhold til ejerne af den anden villalejlighed, men jeg vil klart foretrække egen villa over en villalejlighed, hvis muligt. Hvis jeg var tvunget til at købe en villalejlighed i Vanløse, så havde jeg dog nok nappet denne: https://www.edc.dk/alle-boliger/vanl%c3%b8se/2720/bratskovvej-12-st/?sagsnr=27203557&utm_campaign=boligsiden&utm_sourc e=boligsiden.dk&utm_medium=exitlinks
Besvar med citat