Se enkelt indlæg
  #7 (permalink)  
Gammel 24th November 2008, 10:17 PM
Thomas Thomas er offline
Banned

Registreringsdato: Apr 2007
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Giv priserne en dykskalle Se indlæg
Det er rigtig rigtig fedt !!! Har kigget meget på landejendomme (ødegårde) i Sverige da jeg overvejer at flytte derover permanent, af mange grunde...naturen er fantastisk, de har biler der kører på sprit, de har skat på kapitalgevinst ved boligsalg, de har sgu det hele... og jeg gider ikke vente på at ejendomspriserne på Apartheidboligmarkedet falder til et menneskeligt niveau her i flex- og forbuds Danmark....ALT er dyrt her...selv på Lolland...her i Danmark...Ulrikke Ekelunds, Peter Norvigs, Hanne Nørrisgaards, Christian Corrells, Bocians, Espersens og Foghs hundehandler paradis !

Umiddelbart tror jeg ikke det svenske marked er ligeså oppustet og gennemsyret af grådighed og råddenskab som det danske, men det er altid godt med sites som Boliga for at gøre det hele meget mere gennemsigtigt !

Så godt initiativ !!!

mvh
GPEDS

Nu har svenske biler kørt på sprit igennem mange generationer - det er først for nyligt, at de også er begyndt at hælde det i tanken. Jeg synes også der et af de navne, du nævner, som lyder svensk - ikke ligefrem en anbefaling. Der er da sikkert også sympatiske svenskere, men de plejer jo ikke at være i Sverrig - Malawi er et godt bud på en relativ høj koncentration.

Sagt på anden måde: Du må lede efter meget øde ødegårde.
Besvar med citat