Se enkelt indlæg
  #4 (permalink)  
Gammel 11th July 2007, 03:11 PM
abekat abekat er offline
Junior Member

Registreringsdato: Jul 2007
Standard

Jeg forstår ikke hvad du mener med stakler. Os som har belånt vores bolig max har da gjort det med åbne øjne og drevet af griskhed. De penge man har lånt er da ikke smidt ud i den blå luft. Der er købt ny bil rejser. renv. af bolig m.m. Og det er jo ikke alle der har købt en bolig for at sælge den igen. Vi har blot fået nogle flere penge at bruge. Og er man ikke ung og har været så fornuftigt at tage 30 års lån er man jo nok død før alt er betalt tilbage.

Det er min vudrering at du har under vurderet banker og kredit foreningers fantasi. Det er virksomheder som for lang tid siden har læst hvad der sker med boligpriserne. Forøvrigt mener jeg ikke at de lave priser holder mange år. Boliger skal der hele tiden bruges flere og flere og mange nye bliver der ikke bygget.

Jeg kan da ikke forestille mig at banker og kredit foreninger kan være tjent med tvangsaktioner da det jo er dem der vil få tabene.

Jeg er fortrøstnings fuld og vil da lige anføre at jeg ikke er økonom, men blot glad for min bolig og mine uansvarlige lån deri
Besvar med citat