Se enkelt indlæg
  #1 (permalink)  
Gammel 11th July 2007, 07:31 PM
natro natro er offline
Banned

Registreringsdato: Jul 2007
Standard Spændende salgstatistik på keybo.dk - hvad synes I?

Hej alle,

Boligas lillebror keybo.dk får en del reklame i BTs stort opsatte artikel idag, og bliver også prist i avisens leder

Jeg har været inde og tjekke søgefunktionen hvor man kan se nedslag og hvor mange dage siden noget blev solgt. Jeg må sige det havde modsat effekt på mig end hvad jeg havde forventet. Et udtømmende studie af alle områder kræver dages arbejde, som selv den danske sommer pt er for kort til, men et kort blik på oversigterne og statistikkerne får én til at drage følgende konklusioner

- der handles fortsat en del boliger(!)
- ret mange af de nedsatte boliger er solgt
-typisk er en nedsættelse af pris på ret få procent, selvom det selvfølgelig er et vidt begreb
- Udenfor HT området, er det meget sjældent med nedslag, og når der endelig er et, er boligen altid solgt,

(ellers et KÆMPE forbehold da jeg kun har tjekket 2300 Kbh S (lejligheder) og en midtsjællandsk by, søgekriterier: "alle" faldende)

Hvad indtryk får I andre af Keybo´s statistik?????????????? Har nogen fundet noget interessant?

PS: BT- Danmarks mest troværdige avis skriver i lederen at man nu kan se hvad andre huse på ens vej/i ens område er blevet solgt til (ifølge tinglysning, forstår man) men denne fantastisk interessante funktion mangler dog, eller har jeg overset den??

Sidst redigeret af natro : 11th July 2007 kl. 07:37 PM. Årsag: fejl
Besvar med citat