Se enkelt indlæg
  #1 (permalink)  
Gammel 19th July 2007, 12:24 PM
JJJ JJJ er offline
Senior Member

Registreringsdato: Apr 2007
Standard Prisstigninger i henhold til Boliga i dag - er mæglerne seriøse?

Er mæglerne seriøse?

I dag er der der flere stigninger i forhold til nedsættelser, end der normalt er på Boliga.dk. Det plejer at være ca. 10%, men i dag er det ca. 20%.

Jeg kikkede derfor lidt nøjere på dagens prisstigninger, og der er ikke ret mange af dem, der virker seriøse. Jeg har derfor i vedhæftede fil lavet en samlet oversigt over samtlige prisstigninger i dag. Tallene er fra Boliga, og under hver ejendom har jeg skrevet en bemærkning.

Efter min bedste overnbevisning er langt de fleste af dagens prisstigninger ikke seriøse.

Mange af ejendommene er nedsat med et beløb i går og så hævet med samme beløb i dag. Baggrunden for dette er nok et ønske om at få boligen fremhævet på Boliga.dk, KeyBo.dk og Boligsiden.dk.

Andre ejendomme er sat meget op efter meget lange liggetider, en del af dem over fire gange. Her har jeg ingen bud på, hvad baggrunden for dette kan være. Er der nogle, der har et bud?

Og de store kæder står for en meget stor del af de - efter min mening - ikke seriøse prisstigninger. Et eller andet sted synes jeg, det må være flovt, specielt for de store kæder, hvis det kommer frem f.eks. via pressen, at de agerer på denne måde. Jeg mener, branchen har image-problemer nok i forvejen!
Vedhæftede billeder
Filtype: pdf Boliga-prisstigninger.pdf (22.4 KB, 53 læst)

Sidst redigeret af JJJ : 19th July 2007 kl. 01:05 PM. Årsag: Overskrift
Besvar med citat