Se enkelt indlæg
  #248 (permalink)  
Gammel 14th January 2009, 11:01 PM
Gorrion Gorrion er offline
Senior Member

Registreringsdato: Apr 2007
Standard

Jeg er helt enig med Doctor her, og jeg er meget enig med Helle T.
Når det så er sagt, så jeg dog stadig hellere at pengene kom direkte fra staten "uden om bankerne" og ind i de virksomheder der har behovet for likviditet/kapital til sunde projekter.....
Asger aamund kalder det bodega politik, jeg kalder det agtpågivenhed og embedspligt opfyldt til UG!.
Asger aamund tillader sig også DIREKTE at sige, at der er tale om at Helle appelere til danskernes allerlaveste instinkter, MISUNDELSE......
Jeg er mere af den opfattelse at hun tager fornuftig hånd om den FORAGELSE der findes i befolkningen, og ja det dykker helt ned i de dybeste grene af den Danske kultur, hvilket også omhandler en vigtig del i mange folks liv, nemlig sammenholdet på bodegaen, og den dagligdag som mange danskere nu må slås med en håbløs og ullige kamp for at bevare, på grund af hovedløs finansiel og økonomisk politik. I sådanne situationer er det faktisk ligefør jeg mener der kan være mere fornuftig økonomisk politik at hente på den lokale bodega, end hvad vi har set indtil nu fra regeringen/regeringer.
Jo jeg ved godt Asger mente udtrykket Bodega politik i ren metaforisk forstand, men han fremstår meget usympatisk for menig mand med sine uddtalelser, og det er tydeligt at han mangler klar samfunds-social forståelse.

For mig står Asger aamund i øjeblikket som en stor taber med den fremfærd, og jeg anser ham i øjeblikket for at være en pauseklovn i det offentlige forum.

Sidst redigeret af Gorrion : 14th January 2009 kl. 11:06 PM.
Besvar med citat