Se enkelt indlæg
  #21 (permalink)  
Gammel 20th January 2009, 08:57 PM
BamsesFar BamsesFar er offline
Senior Member

Registreringsdato: Jan 2008
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Gorrion Se indlæg
Bamsefar, det ville faktisk være mig en stor ære hvis du ville lave et udlæg/oprette en sådan tråd/fortsættelse, jeg tror faktisk det vil løfte trådens værdi, og dens udvikling.
Tro mig, jeg har efterladt mange tomme sider i dette historiske ringbind der stadig vokser.
Jeg vil i grunden heller ikke tillægge tråden "at være min" for i teorien er dette jo et åbent debat forum, og jeg har ingen patent, ej heller et ønske om dette omkring tråden.
Det er netop dette åbne forum "tak Boliga" som har skabt tråden, "med flere" som forhåbentligt har givet besøgende og med-debatøre et syn på økonomi og finansverdenen, som de kan bruge i hverdagen, på godt og ondt.
Jeg synes faktisk, at det bør være dig. Stoffet vil samle sig selv.

"(Jeg) er jo bare en dværg på ryggen af en kæmpe". (Citat fra retsag imellem Alfred Nobel og en som plagierede hans patenter. Dommeren kunne desværre ikke beskytte Alfreds Nobels patent, men kunne god se storheden i geniet overfor det sølle fjols, som det faktisk var lykkedes at finde et hul i patentet.)

Jeg prøvede sådan i det små, at starte en ny tråd op af samme type for en 14 dage siden. Mest fordi, at en del nyhedsstof ligesom efterhånden er blevet for voldsomt til "Største økonomiske krise siden 2. verdenskrig". Krisen er nu ret bredt anerkendt til at være større. Sådan var det jo ikke for bare et halvt år siden.

I øvrigt vil tråden hurtigt blive tilsået med diverse relevante artikler fra den danske og udenlandske verdenspresse. Så du slipper for at hidse dig op over ting og sager. Kritikerskaren er nu ret bred.

/BF
Besvar med citat