Se enkelt indlæg
  #23 (permalink)  
Gammel 20th January 2009, 09:26 PM
doctor doctor er offline
Senior Member

Registreringsdato: Mar 2008
Standard

De fleste af Boligaskribenterne har en højere uddannelse og er bekendt med videnskabelig systematik. Det undrer mig derfor, at adskillige debatører opretter nye tilfældige tråde hver dag baseret udfra enkelte tilfældige avisoverskrifter. Efterhånden er det svært at se, hvilke emner der er blevet diskuteret og i hvilke tråde, når man efter endt arbejdsdag gerne vil læse jeres kloge ord. Måske er det bare det synlige bevis på, at det som Gorrion forudsagde for 1 1/2 år siden, nu er blevet den skinbarlige virkelighed. Det er nu almenviden og diskuteres vidt og bredt både i befolkningen og her på Boliga. Det er jo for såvidt meget godt, men jeg savner den mere systematisk emneopdeling og jeg foreslår, at vi begrænser antallet af nye tråde som tenderer til at være korte tilfældige kopier af Gorrions tråd om største økonomiske krise siden 2. verdenskrig. Gorrion har evnet systematisk at køre denne tråd gennem 1 1/2 år. Sjovt nok var det overskriften Gorrion fik mest på puklen for lige indtil efteråret, hvor virkeligheden gik op for befolkningen. Desuagtet at vi og alle journalisterne sikkert kunne finde på titusinde nye navne, som er værre end Gorrions, så er det trods alt ikke overskriften, men den grundliggende basale viden om systemkollapset i økonomien globalt, der er interessant at diskutere og dokumentere. Herudover kunne det jo være lidt sjovt at være på forkant igen i stedet for at citere de mest citerede journalister.
Ja nu driller jeg jer. Men I har fortjent det.
Jeg melder mig hermed i "chearleader koret" (CK83 udtryk) for Gorrions version.
Besvar med citat