Se enkelt indlæg
  #7 (permalink)  
Gammel 19th March 2009, 05:34 AM
Kommentar Kommentar er offline
Senior Member

Registreringsdato: Mar 2008
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af M. Stivie Se indlæg
Kbh K:

Vi gav i 2001: 350.000 kr. for andelen. Vi er gældfri nu.

Vi har budt 2,8 mio på drømmlejligheden på Frederiksberg C, som nu står til 3,35 mio. Dog oplyste ejendomsmægleren, at såfremt sælgeren ikke få min. 3 mio, vil de vælge at bo i lejligheden de næste 5-6 år.
Lyder lidt mærkeligt i vores øre, at sælgeren fortælle det. Sælgeren satte sin lejlighed til salg for ca. 330 dage siden for 3,7 mio og siger nu, at de ikke vil gå under 3 mio.
Sælgeren har boet i lejligheden siden 1998.

Så vi er afhængig af vores andel.
Gammel Kongevej er stærkt trafikeret altid så jeres drømmelejlighed er ikke i top placeringsmæssigt.
Den er stadig for dyr synes jeg og jeres bud er i overkanten. Flere af rummene er for små..

At skrive herskabslejlighed er vildt overdrevet medmindre tjenerstaben er dværge

Udbudsprisen på toppen er ikke brugbar men et godt køb er vel på ca. 50% = ca. 2 mio..

Hvis 150.000 gør forskellen på om I kan købe mener jeg ikke I har råd til at lægge 2.8 mio..
Har I regnet på forskellen i månedlige udgifter i forhold til nu?
Henvender mægler sig igen så byd max. 2.7 mio

550.000 som I blev budt ville jeg ikke uden videre sige nej til. Men OK er jeres lejlighed meget over middel så måske!

P.S. Som det fremgår af ovenstående tror jeg stadig vi har store prisfald til gode. På trods af at mange boliger er lejet ud er der stadig ca. 75.000 der vil sælge.

Diverse hjælpepakker og "skattereform" har bare udskudt pinen..
Besvar med citat