Se enkelt indlæg
  #9 (permalink)  
Gammel 13th April 2009, 05:06 PM
BamsesFar BamsesFar er offline
Senior Member

Registreringsdato: Jan 2008
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af sommer69 Se indlæg
Nu er det desværre endt sådan at min kæreste forlanger, at jeg vil være med til at dumpe prisen til et helt urealistisk leje. Dette vil han gøre fordi han mener at kunne indhente det tabte ved husslaget ved køb af ny ejendom og et kommede marked der vender.

Jeg er ikke i en situation hvor jeg ønsker dette og vi er derfor helt uenige om salgsprisen.

Derfor understående spørgsmål:

1. Kan min kæreste forlange at jeg går med til en urimelig lav salgspris med spekulation for øje?
2. Hvem kan evt. fastsætte prisen og hvordan vil et sådant forløb evt. se ud?
Snak i fællesskab med mægleren. Han kan nok bedst afgøre en "rimelig" pris, hvis salg skal lykkes inden for en nu sikkert ret kort tid. Du kunne så vende tilbage hertil med en m2-pris. Husk at kælder, garage, udestue, skrå vægge på første sal også vægter som reducerede m2. Og trafikstøj, røg og møg trækker fra.

Endeligt kunne I orientere jer efter evt. indkomne tilbud. De fortæller også lidt om købernes ide til pris.

Dine opfattelser af "dumpe" og "urimelig lav salgspris" behøver ikke at have noget med den den faktuelle virkelighed at gøre. København har været hårdt pumpet rent prismæssigt og er hurtigt på vej ned nu.

/BF
Besvar med citat