Citer:
Oprindeligt indsendt af Skyblue
Nogen gange så tror jeg sgu du er clueless med vilje PFH.
|
Du kan selv være clueless. Gå efter bolden, tak.
Citer:
|
Du har svært ved at skelne mellem "de autonome" og så "ungdomshuset". Men det er selvfølgelig også mere komfortabelt at bibeholde sine vrangforestillinger end at skulle forurene dem med ubehagelige nuancer fra virkeligheden.
At man taler for et ungdomshus er ikke det samme som at man bifalder hærværk eller er kommunist. Og det har intet at gøre med "at beskytte de autonome", som du skrev. Ej heller kan det sammenlignes med Brixtofte-sagen på nogen måde.
Jeg føler ingen trang til at forsvare hverken enhedslisten, ungdomshuset eller "de autonome" (hvem de så end er). Men jeg har det svært med den slags bastante, ensidige, dogmatiske, forvrængede selvopfundne konstruktioner som kun har til formål at bekræfte ens egne fordomme.
Citer:
|
Ja overskrifter er taknemmelige. Hvis du selv havde læst det du linkede til, så ville du se at artiklen ikke handler om enhedslistens uforbeholdne jubelglæde over folk der "brænder ting af" (som sikkert er det du tror), men om at enhedslisten ville arbejde for at politiets håndtering af urolighederne på nørrebro i ugen inden blev undersøgt. Det er efter min mening ganske sundt, og jeg kan kun begræde at ingen andre partier har haft nosserne til det, bare fordi det kunne ses som en politisk sympati. Når politiet håndterer en sag på en uhensigtsmæssig og måske ulovlig måde, så skal det naturligvis undersøges. Det handler ikke om politisk ståsted overhovedet.
Citer:
Brixtofte snød for ca. 200 mio. Ca. det samme som ungdomshuset kostede,
|
Aha. Hvordan kostede ungdomshuset 200 mio? Og hvad har det med enhedslisten at gøre? Husk nu at vi snakker om politiske partier der beskytter uhæderlige personer.
Citer:
så det vil jeg kalde lige op. Imidlertid brugte han ikke pengene på sig selv eller åp at brænde ting af,
|
Årh, han brugte vist nogen af pengene på sig selv
Citer:
men på sin fdboldklub. Der er fandme forskel på resultatet. Det er stadig ulovligt og jeg skal da heller ikke undskylde ham.
|
Lad nu være med at få ham til at lyde som en spejderdreng der er kommet til at stjæle 200 mio til ulovlige men sunde og moralsk opbyggelige ting.
Citer:
|
Nej, og jeg kan heller ikke lide ham. Og hvad så? Det gør ikke at jeg opbygger min egen lille vrangforestilling om ham eller at hans gøren og laden kan sammenlignes med brixtoftes.
Citer:
.. og nu gider jeg ikke finde mere..
Se, Mikkel's problem er, at han har valgt at spare penge på de syge og handikappede, til fordel for voldsmænd.
|
Det er vist ikke hans eneste problem.
Citer:
Pia har meget større opbakning end du tror. Der er mange der er enige i hendes udlændinge politik, men som ikke stemmer på hende fordi "hvad ville deres venner så ikke sige".
|
Er det dig selv du snakker om her, eller?
Og det er jo også gætterier. Du ved jo ikke hvor stor opbakning hun har.