Citer:
Oprindeligt indsendt af comrade-benz
Skyblue>> Nu hvor du er så god til at fortælle folk om fakta, så burde du måske lige se på dine egne fakta først før du beskylder EL for en masse ting.
|
Selvom jeg evt. tager fejl i noget, betyder det ikke det hele er forkert.
Citer:
Mikkel Warming er ikke socialdemokrat som du tror - han er fra EL. Socialdemokraterne i københavn er netop ham der kritisere ham mest. Ja - det fortæller dit link rent faktisk også, hvis du gad at læse det selv inden du poster det.
|
Jeg tror ikke Mikkel er socialdemokrat. Hvor får du den tanke fra? Det er ikke svært at finde ud af han er fra EL. Det står formodentlig også i alle de links jeg linkede som handlede om ham.
Citer:
Desuden må man sige, at Gert Frobe mfl. kommer med nogle yderste tvivlsomme augumenter. Det ser ud til at Gert Frobe har mere tralvt med at gå efter manden, end efter indholdet.
|
Jeg håber ikke jeg skal stå til ansvar for hans posts
Citer:
Taxa Løkke har med sit nye lovforslag endnu engang bevist at Venstre mere og mere ligner et fascistisk parti. Demokratiet og ytringsfriheden som de ellers taler så meget om (når det gavner dem selv), har i hvert fald lidt et knæk med denne lov.
|
Selvom du har ret i at de bevæger sig mod fascisme, og at Hr. Løkke kan ende op med at sku besvare nogen særdeles ubehagelige spørgsmål, så lad os lige få tingene hen på det rette niveau.
Venstre er, traditionelt ihvertfald, et liberalt parti. Liberalismen (Amerikansk, libertarians), hvis hovedmål er at sikre individuel frihed og nedtone statens og andres kontrol med borgerne. I modsætning her til, er fascismen, kommunismen, og islamise, hvis hovedmål er total kontrol med samfundet.
Det er klart at overvågning, tiltag som denne tråds emne, og antiterror love med mere, er at betragte som fascistiske tiltag og bør bekæmpes med dialog.
Imidlertid er enhedslisten næppe løsningen, da de åbenbart prøver at samle alle kontrol freaksne. Både kommunister, stalinister, leninnister, fascister, og nu også islamister. Der er vel næppe nogen tilbage som ikke vil overtage vores samfund, som ikke er meldt ind endnu.