Se enkelt indlæg
  #55 (permalink)  
Gammel 14th May 2009, 06:12 PM
brian brian er offline
Senior Member

Registreringsdato: Mar 2007
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af litl_big_chickn Se indlæg
Døm udfra partiernes handlinger.

I denne sag og et antal andre, som har været ÅBENTLYST udemokratiske har enhedslisten været de eneste, som har haft anstændighed til at sige nej.

Da enhedslisten har det med generelt at være på tværs vil jeg ikke konkludere noget om dem, men blot konstatere at SAMTLIGE andre partier ihvertfald er BUNDRÅDNE og støtter MORD på uskyldige, Overvågning af alle, umyndiggørelse af alle, er imod åbenhed i den offentlige forvaltning og iøvrigt tilsyneladende gladeligt planlægger at køre Danmarks økonomi ud over en skrænt.

Der trænger i mine øjne i den grad til et nyt parti, som kan lægge afstand til samtlige nuværende partier og som går ind for ægte demokrati.
Hørt Hørt.

Jeg kan heller ikke lige pege på noget, de nuværende politikere kan gøre for at genskabe tilliden. Det løb er vist godt og grundigt kørt.

Og det er vel lige i overkanten at forlange, at folk hver især skal stifte et nyt parti, bare for at sikre sig lovlydige politikere.
De nuværende har derimod så meget at tænke igennem, at de behøver et lille rum stillet til rådighed i flere år, så de helt uforstyrret kan overveje, hvad det var der gik galt.
Besvar med citat