Emne: Stockholm
Se enkelt indlæg
  #9 (permalink)  
Gammel 19th September 2007, 12:56 PM
Solgt Solgt er offline
Senior Member

Registreringsdato: May 2007
Thumbs up

Citer:
Oprindeligt indsendt af natro Se indlæg
Det er trist men Stockholms stærkeste kort er dansk sløseri og LIGEGYLDIGHED.
Stockholm kalder sig officielt Capital of Scandinavia, uden at DK har erklæret krig!!! Èn af grundene til denne titel sir de er at indbyggertallet er størst, men det passer ikke, for når de siger at der bor 1,8 i Storstokholm, indregner de et areal som svarer til Sjællands, - så bor der 2,3 i Storkøbenhavn skulle jeg hilse og sige(eksklusiv malmøregionens 0,7 mill.)
Men hvad gør de DUMME DÄNEN(der har vi den igen), vi regner københavn tom valbys bakker, så er her 0,5 mio. indb. eller hvis vi flotter os, t.o.m. Kbh. amt, så blir d 1,2 mil. Føj for satan, sir jeg, vil vi aldrig noget i dette land!!?! Vil vi bare sidde og hygge os og drikke øl, mens svenskerne tar kegler!!!!!?
enig -men også her katten ligger begravet nemlig i mentaliteten i de DUMME DÄNEN som du udtrykker det lidt harmdirrende og disse valg fejlagtigt fokuseret lokalt i den globale region.
Vil komplimentere dig at der i denne post er væsentlige mangler, tænker her på retoriske syngende lussinger svingende højre og venstre, fortsætter denne mere kompromissøgende eller kald det 'danske tone' vil jeg garantere for lydhør herinde også selvom du ikke istemmer Tordenskjolds soldater. Som vi samtidigt kunne sende til Malmø for at gentage klassiske danske erobringer.

Sidst redigeret af Solgt : 19th September 2007 kl. 12:59 PM.
Besvar med citat