Se enkelt indlæg
  #4 (permalink)  
Gammel 13th August 2009, 08:54 AM
moniulven moniulven er online nu
Senior Member

Registreringsdato: Jul 2007
Standard

"Ja men hvad skal de ellers gøre de stakler...de har jo regninger der skal betales hver dag...
"

rene desperadoer..

har selv lige haft underskrevet en købsaftalen på en andel md liggetiden 130 dage - altså udløber salgsperioden snart...

sælger og mægler har den deal at sælger skal mindst have 750.00 ud i hånden og min købspris var så 775.000 som er accepteret agf mig. sælger og mægler...

sælgeren får så kun de 25.000 = 20.000 + moms...

det er så alligevel ikke nok, så han har desperat fået ødelagt handlen, ren obstruktion... selvfølgelig efter at han har prøvet at presse mig 10.000 længere op...10.000 direkte til ham...

jeg ringede jo sælger, som var nede og hente aftalen søndag eftermiddag, hvor jeg skrev under tirsdag = mægler forhalede sagen....

hun fortalte at mægleren så havde sagt at han havde lige en time forinden havde fået en opringning fra en køber som ville give 850.000... og han havd eaftalt en fremvisning i dag torsdag kl. 18... sjovt nok efter at min købsaftaleudløb i går...

en gemen fusker den mægler, men ok.. han ender jo bare med at få ingenting, når hans salgsaftale udløber om godt en måned...
Besvar med citat