Citer:
Oprindeligt indsendt af Tommy_dk
Hejsa.
Vi har netop lige fraflyttet vores lejebolig til fordel for at blive husejer for første gang.
Til syn af vores lejebolig blev vi lidt paf over at boligselskabet forlanger udskiftning af alle dørlåse pga. at min datter tabte sin nøgle for over 1 år siden.
Kan de godt gør det på vores regning? der står jo ingen adresse eller postnummer på en nøgle, så vi kan ikke rigtig se hvor problemet er.
Håber at der er nogen der kan forklare os om de bare kan sende en regning videre til os
på forhånd tak
|
Jeg tror ikke forsikringen dækker hvis den nye lejer får indbrud med den funden nøgle.
Men vendt på hovedet: Hvad vil du sige til hvis mægleren kommer og siger til dig: "her har i jeres 4... nææææ 3 hovednøgler... Hmmm jeg må ha tabt den her på græsplænen et sted - den dukker måske nok op - men i skal jo også kun bruge 3 alligevel
Jeg vil ikke være tryg ved at der bare var en mikroskopisk chance for at der var nogen som en nat kunne låse sig ind til mig og min familie... Bare tanker om det vil få mig til at kræve låsene skiftet...