Se enkelt indlæg
  #7 (permalink)  
Gammel 26th April 2007, 10:48 AM
SSG SSG er offline
Senior Member

Registreringsdato: Apr 2007
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Dilbert Se indlæg
"Men, it has been well said, think in herds; it will be seen that they go mad in herds, while they only recover their senses slowly, and one by one!"
Jeg oversætter lige:
Mennesker, siges det, tænker i flok. De går amok i flok. Men når de genvinder deres sanser, sker det langsomt og en efter en.

Mon ikke det der er det, vi ser nu derude ? At folk langsomt og en efter en vågner op og erkender, at det ikke var dem, der blev vindere - og at de skal skynde sig at slippe af med spekulationslejlighederne inden de ligefrem bliver tabere. Og at dem, der rykker først med prisnedsættelserne, samtidig er dem, der taber mindst.
Super indlæg Dilbert, tak for den personlige historie og noget sund fornuft!

Min mor har sat sit hus i Vanløse til salg. Huset blev brugt til at jeg kunne bo der til leje, samtidigt med at hun boede der kort tid hver måned, når hun arbejdede i københavn. Ergo: forældrekøb. Tæt på køkkenvinduet kan man se ind i en tom lejlighed. Den blev sat istand sidste sommer (det larmede grundigt) og den har stået tom i næsten 2 år. Jeg er flyttet til en relativt stor leje lejlighed med en god husleje i Taastrup. Man bør tage sig tid til at læse Diberts indlæg, der glimrende beskriver den virkelighed som jeg også har set i nogen tid.

Sidst redigeret af SSG : 26th April 2007 kl. 11:27 AM.
Besvar med citat