Se enkelt indlæg
  #20 (permalink)  
Gammel 25th February 2011, 10:30 AM
Praktisk Gris Praktisk Gris er offline
Senior Member

Registreringsdato: Feb 2010
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Vymer Se indlæg
Skal vi lige korrigerer den her nyhedsand.

Det var den sydafrikanske reporter Lara Logan som arbejder for CBS News

CBS News reporter Lara Logan endured 'brutal and sustained sex assault' in Egypt - NYPOST.com

Hvad der lige skete er mere præcist ved vi ikke, andet end det ikke var en voldtægt.

Fra CBS: Egypt Sexual Violence in Spotlight after Attacks - CBS News

At New York Post som er ejet af Rupert Murdoch og fører en redaktionel linie a la "The Sun" hævdede til at begynde med at hun var voldtaget mens man råbte Jøde, Jøde.

CBS reporter's Cairo nightmare - NYPOST.com

Ups det blev lige rettet igen til førnævnte

Sjovt nok siger CBS intet af det som N.Y. Post lyver om. Se Praktiske Gris man skal ikke tro på alt man læser En fuphistorie for at sælge aviser. Det var alt. Hvornår det så blev til en svensk journalist er mig ukendt, men det kan du jo selv borer i.

P.S

Got a love this one.

Man kan godt se at 2.verdenskrig ikke var noget som optog araberne. Stilforvirring som vil noget.
Du er godt orienteret.

Det forekommer mig også at det billede, du bringer, støtter min teori om at retningen af oprøret i mellemøsten er bestemt af en international muslimsk korrekthed - en tvilling til den internationale politiske korrekthed, som driver de vestlige politikere.

Den muslimske korrekthed vil behandle problemet Israel og jøderne mere muslimsk korrekt, end de synes at Mubarak og Gadaffi har gjort det. Det vil formentligt betyde en mere aggressiv politik overfor Israel, og senere Vesten.
Besvar med citat