Se enkelt indlæg
  #7 (permalink)  
Gammel 23rd June 2011, 08:11 PM
Anglia Anglia er offline
Junior Member

Registreringsdato: Jun 2011
Standard

Ja jeg er myndig, og har tænkt mig at kontakte beboerklagenævnet. Jeg synes godt nok dette er på kanten af anstændighed. Jeg har en mundtlig bekræftelse fra den nye lejer på at hun flyttede ind den 1/6, hvorvidt hun vil underskrive noget skriftligt ved jeg ikke, da det jo kan betyde at hun skal betale for hele måneden, og det er jo ikke til hendes fordel. Jeg har bedt både dab og ejendomskontoret om at få en kopi af den blanket min mor underskrev. Hun har aldrig fået en kopi, så d.d. har jeg ikke set, hvad det er hun skrev under på og hvad ordlyden er. Mest vred over, at de fuppede min mor. Hun har været dab lejer i 38 år, men hun er en venlig gammel dame og når en ejendomsassistent venligt spørger hende "om det er ville være ok med hendes datter, at den nye lejer flytter ind lidt før", så skrev hun under uden at læse det, fordi hun stoler på folk og fordi det ikke faldt nogen af os ind, at venlighed fra vores side kunne blive udnyttet. Kan simpelthen ikke tro, at det er lovligt at underskrive noget hvor en præcis fra og til dato ikke fremgår. "Før tid" er jo i den grad åbent for fortolkning, som jeg nu erfarer.
Besvar med citat