Se enkelt indlæg
  #7 (permalink)  
Gammel 6th March 2014, 02:01 PM
kbaggen kbaggen er offline
Member

Registreringsdato: Aug 2008
Standard

Hej,
fik nummer 2 barn i Tirsdag :-) Og hvad har det så med overstående at gøre, jo, huset er for småt. Selv er jeg noget frem til at nyt hus og gerne efter BR2020, Passive hus eller ennergi-plus må være vejen frem.

Efter at have kigget i en del år i områder Kastrup, Hvidovre, samt omkring Roskilde, ja, så er jeg nok overbevist at selv et rimeligt billigt brugt hus i en mmiddelmådig stand a la 60-70 hus, kommer at koste så meget at sætte i stand og især energi-renovere at et nyt er at fortrække også selvom det blvier ude fra bymidten og tæt på lars tyndskid mark.

Jeg tror vi går en fremtid i møde hvor energipriser vil stige, og hvor der sker et skift fra brug af fossil til at el-opvarmning igen bliver blå-stemplet igennem vind, sol, vand, og forhåbentlig atom-kraft.

Og idet lys bliver de gamle huse bare så dyre at sidde i iht. energi og den dermed indirekte betinget energi-renovering! Så om køb af 60-70 huse er en økonomisk god invistering sætter jeg spørgsmål tegn ved, især også fordi vi vil bliver oversvømmet af dem i den kommende tid når de store genationer flytter ud/dør! Så jeg tror at dem der har købt et 60-70 her gennem de stidste 10 år vil få store problemer med at sælge dem om 10-15 år uden meget store energi-renoveringer! Bedre byggeski huse a la 1930 muremester huse er måske en anden snak og mere liebhaveri!

Sidst redigeret af kbaggen : 6th March 2014 kl. 02:08 PM.
Besvar med citat